marți, 4 martie 2008

Permutari de "n" luate cate una... in brate

Asta facea taticu ieri, dupa ce si-a batut o gramada capul gandindu-se impreuna cu mama, cum sa schimbe mobila prin casa. Pai, trebuie sa am si eu spatiu, nu? Asa ca, m-am gandit sa le intorc putin casa pe dos.

Acum e mai bine. De fapt, chiar imi place sa stiu ca imi este pregatita venirea chiar inainte ca eu sa ma infiintez in cuibusorul lor. Din cate ii aud vorbind, deja de cand aveam 4 luni, Domnul Isus S-a ingrijit sa primesc un carucior, apoi hainute, apoi un al doilea carucior (am facut figuri si i-am spus Domnului Isus ca imi trebuie si un carucior care sa se poata lasa pe spate, ca sa-mi pot face si eu siesta - si El mi-a dat!). Apoi a urmat patutul... eu inca nu am vazut toate astea, dar trag cu urechea la ce discuta parintii, he he :))

Mai ramane de vazut acum cum voi face (sau parintii, ca e treaba lor) cu locul de parcare. Si ma refer la caruciorul meu X5 - deja am prea multe pe cap, nu ma pot gandi acum si la masina de care au ei nevoie.

7 comentarii:

iosif spunea...

si pana la urma urmei....de unde stii tu ce zice fetitza aia mica? ce...de-acu' te dai rotund ca ai urmasi, nu? :d hihe!!! sa va traiasca:)

Anonim spunea...

yoy...am vazut multe pe lumea asta dar nu ma asteptam k miriam sa aiba blog inca din burtica. Incantata de cunostinta scumpa. Eu sunt Alinush, verisoara mamei tale si astept sa ne uimesti cu ce se mai intampla pe la tine pe acasa. Din cate stiu venisi pe lume. Cum este?te poop scumpa

Anonim spunea...

Corneliu, cred ca miriam iti zice ceva de genul:"daddy update my blog also, not only your games!":P

Dan Gheorghe spunea...

viata e complicata la orice varsta...

Anonim spunea...

miriam...nu ai mai postat nimic de ceva tp scumpa...ce mai faci? cum e viata?:P

Corneliu spunea...

Scriem, modificam si ne mutam cu totul! Asadar, de acum va astept doar pe http://miriam.chiriluta.ro!

Corneliu spunea...

Mai incercati o data:

http://miriam.chiriluta.ro